Likes en dislikes voor de herfst!!!

De herfst is begonnen en dit brengt een hele hoop verschillende gevoelens met zich mee. Sommige leuke dingen en ook een hele boel vreselijke dingen. Dat is iets wat ik vandaag met jullie ga bespreken. Dit zijn mijn likes en dislikes van de herfst!

Het is herfst en dat betekend dat alle bladeren van de bomen komen. Dit is natuurlijk heel mooi om te zien. Alle gekleurde bladeren in combinatie met de mooie zonsondergang is natuurlijk een mooi idee. Helaas komen al die gekleurde bladeren komen uiteindelijk ook op de grond. Dit is vreselijk idee voor fietsers. Zeker een dislike!

 

Iets wat in de herfst ook veel gedaan wordt is dat wanneer de zon weg is je de gordijnen dicht kan doen. Een lekkere kop thee en nog wat lekkerheden erbij. Dit is zeker een like.

 

Je loopt over straat en overal hoor je ze! Ophalende neuzen zijn overal te vinden. En dat is een vreselijk idee als je denkt dat we een kleine tijd terug nog in korte broek naar school konden gaan. Beetje jammer om dat dan te horen! Zelf heb ik er ook heel erg veel last van. Beetje jammer boys! Zeker een dislike!

 

 

En zo kan ik nog heel lang door gaan, maar zeg nou eens eerlijk wie wilt 60 minuten besteden aan het lezen van wat ik wel en niet leuk vind! Wat vind jij nu echt een probleem van deze herfst? Laat het me zeker weten!!

Een gedachte over “Likes en dislikes voor de herfst!!!

Heb je met plezier gelezen? laat het me dan zeker weten in een reactie! :)